FAQ

U bent hier: Home / FAQ

Hoe kan ik de klantendienst contacteren?

Via de optie “Contact“. Hier kan u ons uw vraag sturen. U vindt een omschrijving van de contactprocedure op deze pagina.

Ik kan niet inloggen?

Als u problemen heeft om in te loggen op onze website, bekijk dan eerst de foutmelding die u krijgt. De meest voorkomende fout zijn typfouten in het e-mailadres of wachtwoord. U kan uw wachtwoord altijd opvragen.

Ik kan geen producten in mijn winkelmandje stoppen?

uw browser accepteert waarschijnlijk geen cookies en/of het beveiligingsniveau van je browser staat te hoog. Een cookie is een speciale code die wordt gebruikt om je te herkennen bij elk bezoek aan de website. Dankzij zo’n cookie hoeft u niet telkens in te loggen bij elk bezoek aan de site. U vindt alle informatie over cookies via de helppagina’s van uw internetbrowser.

Cookie-instellingen in Internet Explorer:
Volg onderstaande procedure om na te gaan of uw IE-browser cookies accepteert of om cookies te activeren:

– Open het menu ‘Opties’ van uw browser;
– Kies de optie ‘Internet opties’;
– Ga naar het tabblad ‘Beveiliging’;
– Zet het beveiligingsniveau op MEDIUM, als het beveiligingsniveau op HOOG staat, dan worden cookies niet geaccepteerd;
– Klik op OK.

Volg onderstaande procedure om na te gaan of uw Firefox-browser cookies accepteert of om cookies te activeren:

– Open het menu ‘Extra’ van uw browser;
– Kies de optie ‘Opties’;
– Ga naar het tabblad ‘Privacy’;
– Ga naar de sectie ‘Cookies’;
– Vink de optie ‘Alle cookies aanvaarden’ aan en indien nodig ook de extra optie ‘Waarschuw me’;
– Klik op OK.

Hoe weet ik dat mijn persoonlijke informatie veilig behandeld wordt?

Green-ID hanteert een strikte politiek bij het vragen van persoonlijke gegevens van onze klanten. Wij vragen enkel die gegevens die noodzakelijk zijn om u te helpen. Wij bewaren in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie zoals kredietkaartnummers. Dit kan betekenen dat u deze informatie vaker moet invoeren, maar dit betekent ook dat u er zeker van kan zijn dat deze informatie niet door Green-ID wordt bewaard.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Via “Mijn Account” kan men gemakkelijk uw persoonlijke gegevens aanpassen waar nodig via onderstaande link:

Mijn Account bewerken

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor België en Nederland bedragen €14.95. Echter kan er tevens gekozen worden voor afhaling en dit kan op 3 locaties: Harelbeke, Menen en Wortegem-Petegem. Deze kunnen evenwel per product afwijken naargelang om reden van afmetingen of gewicht. Voor afhaling kunt u bij de verzending aanklikken afhalen en dan worden geen extra kosten in rekening gebracht. Afhankelijk van de locatie waar u wenst af te halen, kan vervolgens worden besproken wanneer de goederen beschikbaar zijn voor afhaling.

Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Voor een annulatie van een bestelling graag snel contact opnemen via telefoon zodat wij kunnen bekijken of dit nog mogelijk is. Reeds verzonden producten kunnen nooit geannuleerd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Na uitvoeren van de bestelling wordt u geleid naar de pagina waar u de betalingen kan uitvoeren. Dit kan door middel van onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Overschrijving.

Wat is jullie privacypolitiek?

Onze privacyverklaring kan men nalezen op onderstaande link:

Privacyverklaring

Waar kan ik de Algemene verkoopsvoorwaarden vinden?

Onze algemene voorwaarden kan men nalezen op onderstaande pagina:

Algemene voorwaarden

De informatie over een plant die ik zoek is onvolledig?

Op onze website tonen we alle planteninformatie waarover we beschikken. Deze informatie wordt constant aangevuld. Wij hechten heel veel belang aan het verschaffen van juiste en volledige plantinformatie.

Soms is het helaas niet mogelijk om de nodige informatie te bekomen van onze leveranciers. U kan altijd om bijkomende informatie vragen aan onze helpdesk en dan doen wij ons best om aanvullende informatie te vinden.

Wat als de plant die ik zoek niet te vinden is bij jullie?

Als de plant niet te vinden is op de site betekent dit niet noodzakelijk dat we deze plant niet kunnen leveren, maar dat deze meer dan waarschijnlijk nog niet op de website staat vermeldt. We proberen een ruim assortiment aan te bieden maar het is onmogelijk om alle soorten op de shop te plaatsen. Twijfel niet, neem contact met ons op en vraag ons naar hetgeen u zoekt. Dan laten we u zo snel mogelijk weten of het u kunnen leveren en wat de bijbehorende kostprijs is.